هتل های 4 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : المیرا

هتل سینور مشهد

هتل 4 ستاره سینور مشهد تازه تاسیس که در سال ۹۳ راه اندازی شده است و دارای ۲۲ طبقه و مجموعا ۳۰۰ واحد مجزا میباشد. فاصله این هتل گرچه به نزدیکی خیلی از هتل های دیگر نیست ولی ۱۰۰۰ متر آنقدر ها هم زیاد نیست و زائران تور مشهد با چند دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مشرف شوند. همچنین فاصله مناسب هتل سینور مشهد تا مراکزی همچون بازار رضا و یا فرودگاه و دیگر مکان های مهم مشهد دلیلی مناسب برای انتخاب این هتل می باشد. به زودی مجموعه ای آبی در این هتل راه اندازی خواهد شدو این هتل همچنین دارای روف گاردن و کافی شاپی شیک برای سرویس رسانی به مسافران تور مشهد می باشد.

-سینور1.jpg

امکانات هتل سینور مشهد:

فروشگاه و غرفه، پاركينگ، تراس، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، تلويزيون در لابي، اتاق عقد، فروشگاه سوغاتي، آرايشگاه زنانه، صندوق امانات، لابي، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، تاکسی سرویس، كافي شاپ، رستوران، رستوران فضاي باز، كافي شاپ ۲۴ ساعته، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، اتاق ميهماني و جلسات كاري، سالن بدنسازي، استخر، اسپا، سونا خشك، سونا بخار، جكوزي، استخر كودكان، ماساژ، امكانات ورزش هاي آبي، سالن بيليارد، استخر فضاي بسته، اتاق غير سيگاري ها، اتاق براي سيگاري ها، حمام تركي، اينترنت در لابي، اينترنت در اتاق، شبكه پخش فيلم داخلي، امكان شارژ وسايل الكترونيكي در لابي، تلويزيون LED و LCD در لابي از دیگر امکانات این هتل هستند که مسافران تور مشهد میتوانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند. 

-سینور5.jpg

-سینور2.jpg

-سینور3.jpg

-سینور4.jpg

 


هتل الغدیر مشهد

هتل ۴ ستاره الغدیر مشهد یکی از هتل های تاپ و بسیار نزدیک به حرم مطهر می باشد. این هتل مقابل باغ نادری و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد مقدس می باشد. منوی غذا در این هتل بصورت انتخابی و منوی بوفه سلف سرویس و منوی انتخابی می باشد. در طبقه تحتانی این هتل بازارچه ای بزرگ به نام الغدیر وجود دارد که برای تهیه سوغات درجه یک مشهد مقدس گزینه ای مناسب می باشد.قیمت اتاق ها بصورت فولبرد است(به همراه صبحانه،ناهار و شام)* هتل الغدیر مشهد دارای ۲۸۹ باب اتاق به صورت ۱۱۹ اتاق دوتخته دابل و توین، ۱۳۱ اتاق سه تخته تریپل، ۲۳ سوئیت و ۱۶ دستگاه آپارتمان در سه فاز می باشد. این هتل پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. 

-الغدیر-1.jpg

امکانات هتل الغدیر مشهد:

اتاق ها مجهز به موکت ، تخت با تشک های طبی ، یخچال ، تلوزیون با ۶ کانال بین المللی، تهویه مطبوع سرد و گرم ، حمام با وان یا دوش، کمد مخصوص البسه و صندوق ایمنی دیجیتال می باشند. همچنین صندوق ایمنی هتل در قسمت پذیرش نیز محل امنی برای نگهداری اسناد، پول نقد و اجناس گران قیمت مهمانان می باشد. نوع اتاق : اتاق دو تخته* اتاق سه تخته* سوئیت دو نفره* سوئیت سه نفره* آپارتمان یک خوابه سه نفره* آپارتمان دو خوابه چهار نفره* آپارتمان دو خوابه پنج نفره میباشد .۵ دقیقه پیاده روی تا حرم , لابی ، کافی شاپ ، سالن کنفرانس ، تاکسی سرویس ، خدمات خانه داری ، آسانسور ، خود پرداز ، اینترنت در لابی ، گیم نت ، سالن ورزشی ، خشک شویی ، فروشگاه ، سونا ، جکوزی ، سیستم اطفاء حریق از دیگر امکانات هتل میباشد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-الغدیر2.jpg

-الغدیر4.jpg


هتل آسیا مشهد

هتل 4 ستاره آسیا مشهد در خیابان پاسداران مشهد بنا شده است. فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد. فرودگاه مشهد 25 دقیقه از این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل میزبان میهمانان تور مشهد خود می باشد.این هتل چهار ستاره با گريد A با امکانات ویژه خود پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. 

5هتل_آسیا_مشهد.jpg

امکانات هتل آسیا مشهد:

شما می توانید در سالن بدنسازی به ورزش پرداخته و از بازی تنیس لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاه استغاده نمایید.اتاق بازی های کامپیوتری آماده است تا شما سری به آن زده و از بازی های مود علاقه خود لذت ببرید. در گاوصندوق هتل می توانید اشیا قیمتی خود را نگه دارید. رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، سالن کنفرانس، کافی شاپ، اینترنت در لابی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی، پارک کودکان، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، ماهواره، سرویس حرم و... از دیگر امکانات هتل هلیا است و مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-آسیا1.jpg

-آسیا3.jpg

 جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,,بهترین هتل های مشهد,راحت ترین هتل های مشهد,مناسب ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: